My Time at Sandrock – Monster Whisperer
Wyrusz w ekscytującą przygodę w Sandrock! Wykorzystuj profesjonalne narzędzia, aby odkryć i pochwycić urocze potwory, a następnie tworzyć z nimi specjalne więzi. Twoja przygoda ze zwierzakami właśnie się zaczyna!
Przy zakupie DLC odblokujesz wyjątkowe narzędzia stworzone z myślą o łapaniu w Sandrock całej menażerii uroczych potworów. Na graczy czekają takie stworzenia, jak oddany Penksy czy zwinny Thorny Jumper. Dodatki te wzbogacą twoją przygodę w warsztacie, dostarczając mocy nowych wrażeń i zabawy.