My Time at Sandrock - Monster Whisperer
Sandrock'ta heyecan verici bir maceraya atıl! Profesyonel araçlar kullanarak her biriyle özel bağlar kuracağın çok çeşitli sevimli canavarları keşfet ve yakala. Evcil hayvan maceran başlıyor!
DLC'yi satın aldıktan sonra Sandrock'ta eğlenceli birçok canavarı yakalamak için özel olarak tasarlanan araçların kilidini aç. Sevecen Pensky, çevik Thorny Jumper gibi bu tarz eklemeler ile atölye serüvenlerini yeni bir boyuta taşıyacak ve macerana yeni zevkler katacaksın.