My Time at Sandrock – pakiet z kolekcją „Światło gwiazd”
Każdy strój jest dostępny w 4 barwnych wariantach kolorystycznych i całą gamą opcji garderobianych, w tym eleganckim nakryciem głowy, stylowym topem, szykowną dolną częścią stroju, eleganckimi spodniami, wystrzałowymi butami i trzema dodatkowymi akcesoriami. Odkryj świat mody i zadawaj szyku swoimi postaciami.