My Time at Sandrock - Yıldız Işığı Koleksiyonu Paketi
Her karakterin kombininin capcanlı 3 rengi mevcut, ayrıca zarif şapka, tarz üst, şık alt, son moda ayakkabı ve ek 3 aksesuar gibi çeşitli gardırop seçenekleri. Tarz dolu bir evreni keşfet ve karakterinin görünümünü yükselt.