My Time at Sandrock - Summer Heat Collection Pack
Each character's outfit is available in 4 vibrant colors, with a variety of wardrobe options, including stylish hat, top, bottoms, shoes, and three additional accessories. Dive into a sea of summer fashion and elevate your character's beach-ready look.