My Time at Sandrock – pakiet z kolekcją „Letnia gorączka”
Każdy strój jest dostępny w 4 barwnych wariantach kolorystycznych i całą gamą opcji garderobianych, w tym stylowymi nakryciem głowy, topem, dolną częścią stroju, butami i trzema dodatkowymi akcesoriami. Wzbogać swoją garderobę o modę letnią i zadbaj o kreacje na plażę.