My Time at Sandrock - Yaz Sıcağı Koleksiyonu Paketi
Her karakterin kombininin capcanlı 3 rengi mevcut, ayrıca tarz şapka, üst, alt, ayakkabı ve ek 3 aksesuar gibi çeşitli gardırop seçenekleri. Yaz modasına damganı vur ve karakterinin plaj görünümünü yükselt.