Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai
Pewnego Halloween Mordecai zostaje schwytany przez złego czarodzieja – aby uciec z Twisted Estate, potrzebuje pomocy Mollie. W tej epickiej przygodzie bohaterowie, przekształceni magią w lalki, wykorzystują unikalne umiejętności, aby stawiać czoła wrogom, łamigłówkom i nie tylko!