Myth of Empires: Throne
Myth of Empires: Throne jest dostępna na całym świecie za darmo. Nie trzeba kupować podstawowej gry. Wejdź na rozległe ziemie inspirowane Zhongzhou, Dongzhou i Xizhou. Zaczynaj od zera w żywym świecie z dynamicznymi cyklami dnia i nocy oraz złożonymi ekosystemami, eksploruj, przetrwaj i rozwijaj swoją władzę.
Mechaniki sezonowe znacznie zwiększają produkcję zasobów i efektywność rozwoju, skracając początkową fazę gry. Odblokuj ponad 1 300 receptur rzemieślniczych i systemów ekwipunku, szybko budując twierdze i przygotowując się do wojny.
Serwery resetują się okresowo, dzięki czemu wszyscy gracze zaczynają z tego samego punktu. Rozszerzaj swoje panowanie poprzez bitwy o hrabstwa, bitwy o fortece i ekspedycje międzyserwerowe, rywalizując o światową dominację poprzez sojusze, dyplomację i wojny.