Oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry Naheulbeuk’s Dungeon Master
Skomponowana i nagrana przez Pen of Chaos, czyli Johna Langa, wszechstronnie utalentowanego twórcę audycji radiowych, książek i komiksów, na podstawie których powstała gra.