NARAKA: BLADEPOINT
NARAKA: BLADEPOINT'te Uzak Doğu efsanelerinin tadını çıkar: Eşi benzeri olmayan bir Battle Royale deneyimi için yüksek tempolu yakın dövüşlerde arkadaşlarınla birlik ol. 20 milyondan fazla oyuncu mücadeleye katıldı bile, sen de hemen ücretsiz oyna!
Çeşitli yakın ve uzak menzilli silahlar ile her biri özelleştirilmiş becerilere ve benzersiz Ultimate hareketlere sahip güçlü kahraman kadromuzu birleştir.
Büyük savaşların Uzak Doğu efsanelerine benzeyen güzel bir manzarayı şekillendirdiği büyüleyici fakat tehlikeli Morus ve Holoroth diyarlarına seyahat et.