Narita Boy
Powrót do lat 80. The Creator, geniusz w swojej epoce, tworzy konsolę do gier Narita One, której flagowy tytuł nosi nazwę Narita Boy.
Narita Boy staje się hitem! Kartridże sprzedają się na całym świecie jak świeże bułeczki. Po kilku tygodniach Narita Boy zyskuje tytuł najlepiej sprzedającej się gry wszechczasów, chwalonej przez krytyków za możliwość władania potężnym mieczem Techno-sword i niezrównaną fabułę.
Tymczasem w kodzie binarnym cyfrowa kraina łączy się z rzeczywistością. Him powrócił i skasował wspomnienia The Creator. Program nadzorczy Motherboard i jego agenci aktywowali protokół Narita Boy.
Zostań bohaterem w Narita Boy! Innowacyjna gra akcji i przygody o legendarnym pikselowym bohaterze, który jest jedynie echem rzeczywistości uwięzionym w krainie Digital Kingdom. Poznaj tajniki walki mieczem Techno-sword i staw czoła zdeprawowanym, wypaczonym Stallionom. Uratuj świat!
Poznaj tajemnice krainy Digital Kingdom – Wędruj w górę, w dół, w lewo i w prawo, aby odkryć najmroczniejsze zakamarki zepsutego kodu binarnego w tej niekończącej się opowieści*.
Tocz pikselowe boje – Weź do ręki Techno-sword – jedyną broń, od której giną Stallioni, i przebij nią cyfrowe serca wrogów. Nie pozwól, aby imperium kontratakowało – zostań łowcą Stallionów.
Pokaż bossom, gdzie bity zimują – Walcz z mnóstwem nietuzinkowych, potężnych bossów. Zostań terminatorem, pokonując śmiertelnie groźnego Craba, DragonBota, Black Rainbow i innych przeciwników!
Brzmienia retro – Podróże po krainie Digital Kingdom umili Ci nowatorska muzyka elektroniczna. Odlotowe beaty wyślą Cię z powrotem do przyszłości.