Narita Boy
80'lere geri dönüş. Kendi zamanının bir dâhisi olan The Creator, öncü oyunu Narita Boy olan Narita One isminde bir video oyun konsolu yaratıyor.
Narita Boy muazzam bir başarı yakalıyor! Kasetlerin kopyaları dünyanın dört bir yanında dükkânların raflarını dolduruyor. Oyuncuları Techno-sword'u kuşatarak bir güç fantezisinin içine aldığı ve başka hiçbir yolculuğa benzemeyen bir yolculuğa çıkardığı için eleştirmenlerce beğenilen Narita boy haftalar içinde tüm zamanların en çok satan video oyunu oluyor.
Bu sırada ikili kodun içinde dijital âlem gerçeklikle bağlanıyor. Him geri döndü ve The Creator'ın belleklerini sildi. Gözetmen program Motherboard ve onun ajanları ise Narita Boy protokolünü etkinleştirdi.
Narita Boy'da bir senfoni tutkunu ol! Efsanevi bir piksel kahramanının Digital Kingdom'da yalnızca bir yankı olarak sıkışıp kaldığı radikal bir aksiyon-macera oyunu. Techno-sword'un arkasındaki gizemleri keşfet, yozlaşmış ve bozulmuş Stallion'larla kılıçları çarpıştır. Dünyayı kurtar!
Digital Kingdom'ın gizemlerini keşfet – Bu sonsuz hikâyede kırılmış ikili kodun en karanlık derinliklerini keşfetmek için yukarı, aşağı, sola ve sağa korkusuzca atıl*.
Trichroma'yı en üst seviyeye yükselt – Stallion tehlikesini alt edebilmeni sağlayacak yegâne silahı kuşanmış olarak Techno-sword'u al ve onu düşmanlarının dijital kalplerine sapla. Bu imparatorluğun geri dönmesine izin verme, gerçek bir blade runner ol.
Bölüm sonu canavarlarına baytları göster – Tamamen radikal ve muhteşem sayısız bölüm sonu canavarı ile karşı karşıya gel. Ölümcül Crab'i, DragonBot'u, Black Rainbow'u ve çok daha fazlasını alt ederek bölüm sonu canavarlarının terminatörü ol!
Retro döneminin sesleri - Digital Kingdom'da seyahat ederken taze synth dalgalarının teninde usulca süzüldüğünü hisset. Güçlü tempolar seni geleceğe döndürecek.