NASA XOSS MarsXR Editor
The NASA XOSS UE5 Editor provides you the basic tools to begin building your own multi-user EVA scenarios on the Martian surface for the NASA MarsXR Challenge. It features 400sq. km of Jezero Crater landing site created using NASA's Mars Reconnaissance Orbiter and supports VR and full-body motion capture using HTC Vive Trackers.
This challenge seeks to support NASA by creating additional assets and scenarios focused on particular extravehicular activities (EVA) scenarios that will be used to test procedures and plan for conditions while on Mars. The goal is to create an immersive, engaging, and realistic experience.