NASA XOSS MarsXR Editor
NASA XOSS UE5 Editor zawiera podstawowe narzędzia do budowy własnych scenariuszy EVA dla wielu użytkowników na powierzchni Marsa w ramach wyzwania MarsXR NASA. Obejmuje krater Jezero o powierzchni 400 km², miejsce lądowania sondy Mars Reconnaissance Orbiter NASA, i obsługuje VR oraz rejestrację ruchu całego ciała przez akcesoria HTC Vive Tracker.
To wyzwanie ma na celu wsparcie NASA poprzez tworzenie dodatkowych materiałów i scenariuszy skoncentrowanych na konkretnych działaniach poza statkiem kosmicznym (EVA, extravehicular activity), które zostaną wykorzystane do przetestowania procedur i przygotowania do warunków podczas misji na Marsie. Celem jest stworzenie immersyjnego, angażującego i realistycznego doświadczenia.