NASA XOSS MarsXR Editor
NASA XOSS UE5 Editor, NASA MarsXR Challenge için Mars yüzeyindeki kendi çok kullanıcılı Uzay Taşıtı Dışı Etkinliklerini oluşturmaya başlaman için gerekli temel araçları sağlar. Editör, NASA'nın Mars Reconnaissance Orbiter'ı kullanılarak yaratılan 400 kilometrekarelik Jezero Krateri'ni içeriyor ve HTC Vive Tracker'lar kullanılarak VR ve tam beden hareket yakalama özelliklerini destekliyor.
Bu mücadele Mars'taki test prosedürleri ve koşullara göre planlamalarda kullanılacak belirli uzay aracı dışı etkinlik (EVA) senaryolarına odaklanan ilave varlıklar ve senaryolar yaratarak NASA'ya destek olmayı amaçlıyor. Amaç sürükleyici, etkileşimli ve gerçekçi bir deneyim yaratmak.