450 000 szt. wirtualnej waluty
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 01.11.2022. Masz teraz jeszcze więcej sposobów na wydanie swojej wirtualnej waluty (VC) niż kiedykolwiek wcześniej. Ulepszaj swojego MyPLAYER, kupuj pakiety MyTEAM, aby stworzyć własną, idealną drużynę marzeń i o wiele więcej!