450.000 VC
Bu ürün, 01/11/2022 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. Daha önce hiç olmadığı kadar VC harcama imkânı. MyPLAYER'ını geliştir, mükemmel fantezi takımını oluşturmak için MyTEAM paketleri al ve çok daha fazlası!