NecroLand: Undead Corps
NecroLand borrows elements from real-time strategy and role-playing games to emphasize decision-making over shooting skills. You can acquire the minions of enemies you’ve defeated, change your squad’s abilities by commandeering mechanical or chemical units and even develop new characters that can be leveled up and improved by research.