NecroLand: Undead Corps
NecroLand to gra łącząca elementy strategii RTS i RPG, w której taktyczne myślenie jest ważniejsze od umiejętności strzelania. Możesz pozyskiwać sługusów pokonanych wrogów, zmieniać zdolności oddziału poprzez przejmowanie jednostek mechanicznych lub chemicznych, a nawet tworzyć nowe postacie, które można rozwijać i ulepszać poprzez badania.