NecroLand: Undead Corps
Gerçek zamanlı strateji ve rol yapma oyunu unsurlarını içinde barındıran NecroLand'de nişancılıktan ziyade karar verme becerileri ön plana çıkmaktadır. Alt ettiğin düşmanların yardakçılarını kendi safına çekebilir, mekanik veya kimyasal birimlere hükmederek ekibinin yeteneklerini değiştirebilir ve hatta araştırma yoluyla geliştirilip seviye atlatılabilecek yeni karakterler bile yaratabilirsin.