Forestil dig, at dit løb og din vens forfølgelse kolliderer og skaber en verden, hvor der ikke er to hændelser, der føles ens. Har du ikke lyst til at spille med andre? Du skal blot vælge at køre alene rundt i Redview County, så du kan dominere den avancerede AI.
Racerkørere er enspændere, der søger hæder og ære; de kører i toptunede biler bygget til højintense ræs og storslåede forfølgelser. Betjentene arbejder sammen i hold for at fange racerkørerne og skorter ikke på, hvilke midler de er villige til at tage i brug. Skift roller, som du vil, og se indsatsen stige med vores nye pointsystem, der sætter dine fartpoint på spil.
Brug den sidste nye teknologi til at ændre dine strategier spontant. Racerkørere undviger politiet ved hjælp af turbo, støjsendere og elektromagnetiske impulser. Politiet er bevæbnet med chokbølger, pigge, vejblokeringer eller helikoptere.