Stwórz własny wyścig i połącz go z pościgiem znajomego, kreując w ten sposób świat, w którym 2 różne wydarzenia nigdy nie będą identyczne. Nie chcesz grać z innymi? Redview County może być tylko twoje. Pokaż kierowcom i gliniarzom sterowanym przez zaawansowaną SI, gdzie ich miejsce.
Personalizuj samochody dzięki modyfikacjom osiągów i stylów. Wzmocnij swój samochód najnowszymi ulepszeniami technologii pościgowych i personalizuj nadwozie dzięki lakierom, barwom, tablicom rejestracyjnym, felgom i naklejkom, a potem pochwal się autem przed światem.