Ride or die with your crew - break into Lockups using NFS's first motorbike and claim the Hot rides inside, plus the arrival of the fully customizable Subaru Impreza WRX STI ’99 and Honda Integra Type R ’98.
Discover new feels for classic skills in Vol. 7: Drift & Drag - featuring the reintroduction of Drift and Drag modes and League progression, and the arrival of the fully customizable Ford Mustang Dark Horse '24 and BMW M3 Competition Touring '23.