Gnaj albo zdychaj ze swoją ekipą – włam się do blokad za pomocą pierwszego motocykla w historii NFS i odbierz znajdujące się w środku gorące maszyny. Do zdobycia w pełni konfigurowalne Subaru Impreza WRX STI '99 i Honda Integra Type R '98.