Geri dönen Drift ve Drag modlarını, Lig ilerlemesini ve tamamen özelleştirilebilen Ford Mustang Dark Horse '24 ve BMW M3 Competition Touring '23’ü içeren Vol. 7: Drift & Drag’de klasik becerilerin verdiği yeni hisleri keşfedin.