Neighbours back From Hell
"Schadenfreude" kelimesinin, bir başkasının talihsizliğinden mutlu olma kavramı olarak tanımlanan Almanca bir kelime olduğunu biliyor muydunuz? Bu kavram, Neighbours back From Hell'in ana fikrini oluşturmaktadır. Seyirciyi eğlendirmek ve izleyici sayılarını yüksek tutmak için huysuz komşunuza giderek sürekli çirkin şakalar yapmanızı konu alan bir dizi. 2000'lerin başında TV'deki eğlence şovlarından ilham alan bu fantezide kötü olmak çok güzel bir duygu!
Neighbours From Hell'in intikamcı yıldız kahramanı Woody olarak, hayali ama çok uygun bir şekilde adlandırılmış TV şovunun 1. ve 2. Sezonlarında ardı arkası kesilmeyen şakalar yapacaksınız. Yaramazlıklarınızı, kötü komşunuzun evinden, Çin, Hindistan ve Meksika'ya götürün ve tatilinin cehenneme döndüğünden emin olun. Hazır iş başındasınız, annesini ve yanınadaki diğer kişileri dahil edebilecekken, maskaralıklarınızı neden sadece komşunuzla sınırlayasınız ki? Ne yapmaya karar verirseniz verin, güvenilir kamera ekibiniz tam orada olacak ve tüm aksiyonu dikkatle izleyecektir. Çarpık yaratıcılığınızın özgürce akmasına izin verebilir ve komşunuzun öfkesini çaresizlik içinde izleyebilirsiniz. Sadece komşunuza veya arkadaşlarına yakalanmamaya dikkat edin, yoksa hem çok sağlam pataklanırsınız hem de TV şovunuz yayından kaldırılır. Öte yandan iyi performans gösterirseniz, komşunuzun hayatında daha fazla kargaşa ve kaos yaratarak reytingleri artırabilir ve prestijli ödüller kazanabilirsiniz.