Ostatnia aktualizacja 7 stycznia 2022 r.
Chcemy stworzyć grę, która spodoba się jak największej grupie graczy, a jednocześnie zachowa swój urok i niszowość. Zachowanie tej delikatnej równowagi wymaga sporej dawki opinii od różnego rodzaju graczy. Obecna wersja gry powstała z oryginalnego projektu na Kickstarterze i jest w niej wiele elementów, które wymagają dopracowania i wyważenia.
Ogólna rozgrywka powinna być z grubsza taka sama, tylko bardziej dopracowana i bogatsza. Planujemy więcej opcji personalizacji, biomów i poziomów oraz „tryb roguelike” (zasadniczo 9 żyć w oryginalnej kampanii z 8 biomami). Na pewno wszystko zostanie wygładzone, w tym grafika/animacje. Planujemy też odpowiednie wyważenie bossów, poprawki w grafice poziomów i – w zależności od otrzymanych opinii/pomysłów – dodatkowe rzeczy, o których nie pomyśleliśmy na etapie wczesnego dostępu.