Neko Ghost, Jump!
Przełączanie między widokami 2D i 3D będzie miało kluczowe znaczenie podczas przemierzania krain Nekoworld w celu ocalenia Twoich przyjaciół i rodziny ze szponów nikczemnych piratów Space Dog.
W razie potrzeby Twoja zdolność do przekształcenia się w ducha dzięki potężnemu miecznikowi pomoże Ci pokonać wszystkich wrogów na swojej drodze.