Neko Ghost, Jump!
Arkadaşlarını ve aileni şeytani Uzay Köpeği Korsanlarının elinden kurtarmak amacıyla Nekoworld topraklarında gezinirken 2D ve 3D kamera açıları arasında geçiş yapmak hayati önem taşıyacak.
Bir ihtiyaç anında, güçlü kılıç balığı ile hayalet formuna dönüşme yeteneği, yoluna çıkan tüm düşmanları yenmene daima yardımcı olacak.