Nekome: Nazi Hunter
Nekome: Nazi Hunter er et singleplayer, tredjepersons action-kampspil, hvor du træder ind i rollen som Vano Nastasu, en ung roma-mand, der fortæres af sorg efter det brutale mord på hans familie udført af nazistiske soldater. Spillet følger Vanos forvandling fra jaget til jæger, mens han begiver sig ud på en voldelig personlig odyssé af hævn på tværs af en krigshærget verden.
Nekome: Nazi Hunter nærmer sig Anden Verdenskrig fra Vanos personlige perspektiv, mens han udøver hævn for de sadistiske mord. Du vil udforske fjendtlige ruter, planlægge dit angreb og slå til med præcision i en blanding af snigende og brutalt nærkamp.
Spillet er inspireret af grindhouse-biograf og byder på viscerale kampe med jordnære afslutningsmanøvrer, der samles i en symfoni af vold, hvor hvert møde har varige konsekvenser.
Hver mission begynder i fjendens baghave, hvor du vil snige dig efter nazister, myrde vagter og sætte fælder for at skræmme dine fjender. Fjendens opmærksomhed er delt og vedvarende—dræb skødesløst, og patruljer reagerer; vent for længe, og forstærkninger ankommer. Snigen handler ikke om at undgå kampen. Det handler om at stable oddsene i din favør, før den sande kamp begynder.
Systemer for berygtelse og frygt tilføjer et ekstra lag til kampen, så du kan gøre et eksempel ud af dine fjender og se deres moral kollapse. Frygt bliver et formidabelt våben, opnået gennem præcise, brutale taktikker. Dræb med præcision eller skab kaos, og fjender kan gå i panik, tøve eller flygte. Berygtelsessystemet sporer din brutalitet og uforudsigelighed og påvirker fjendernes næste handlinger. Nogle nazister kan storme blindt ind, mens andre nægter at træde ind i rummet.
Kæmp med næver, klinger, skydevåben og hvad end miljøet tilbyder. Nazist-besatte områder er fyldt med rør, værktøj og farer, der venter på at blive brugt som improviserede våben. Vælg din vej, sæt dine fælder, og gør verden til et våben mod dine fjender.