Nekome: Nazi Hunter
Nekome: Nazi Hunter üçüncü şahıs bakış açısıyla oynanan tek oyunculu bir dövüş oyunudur. Oyunda, ailesi Nazi askerleri tarafından vahşice katledildikten sonra yas ve öfke ile sarsılmış genç bir Roman olan Vano Nastasu rolüne bürünürsün.
Nekome: Nazi Hunter üçüncü şahıs bakış açısıyla oynanan tek oyunculu bir aksiyon-dövüş oyunudur. Oyunda, ailesi Nazi askerleri tarafından vahşice katledildikten sonra yas ve öfke ile sarsılmış genç bir Roman olan Vano Nastasu rolüne bürünürsün. Oyun, Vano’nun av konumundayken avcıya dönüşmesini; savaşın harap ettiği bir dünyada intikam arayışıyla çıktığı şiddet dolu kişisel yolculuğunu izler.
Nekome: Nazi Hunter, İkinci Dünya Savaşı’na, sadist cinayetlerin intikamını alan Vano’nun kişisel perspektifinden yaklaşır. Düşman devriyelerini takip edecek, saldırını planlayacak ve yakın mesafeden amansız çatışmayı gizlilikle harmanlayan bir oyun deneyimiyle hassas darbeler indireceksin.
Oyun, grindhouse sinemasından esinlenmiştir ve kararlı bitirici hamlelerle öne çıkan, içgüdüsel ve sert bir çatışma deneyimi sunar. Her karşılaşmanın kalıcı sonuçlar doğurduğu bir şiddet senfonisi içinde tüm dinamikler bir araya gelir.
Her görev, düşmanın arka bahçesinde başlar. Nazilerin peşine düşer, muhafızları sessizce ortadan kaldırır ve düşmanlarını korkutmak için tuzaklar kurarsın. Düşman farkındalığı ortak ve kalıcıdır; dikkatsizce öldürürsen devriyeler karşılık verir, çok beklersen takviye birlikleri seni bulur. Gizlilik, çatışmadan kaçmak değildir. Burada asıl amaç, yakın dövüş başlamadan önce ihtimalleri lehine çevirmektir.
Kötü şöhret ve korku sistemleri, çatışmaya yeni bir katman ekleyerek düşmanlarına gözdağı vermeni ve morallerinin çöküşünü izlemeni sağlar. Korku, vahşi taktiklerle kazanılan güçlü ve cerrahi hassasiyete sahip bir silaha dönüşür. Hassasiyetle öldür ya da kaos yarat ki düşmanların paniğe kapılsın, tereddüt etsin ya da kaçsın. Kötü şöhret sistemi, sergilediğin acımasızlığı ve öngörülemezliği takip ederek düşmanların bir sonraki hamlelerini etkiler. Bazı Naziler gözü kapalı saldırırken, bazıları odaya girmeyi bile göze alamaz.
Yumruklarınla, bıçaklarınla, silahlarınla ve etrafındaki her şeyi silaha dönüştürerek savaş. Nazi işgali altındaki mekanlarda, borular, aletler ve kullanılmayı bekleyen tehlike dolu doğaçlama silahlar bulabilirsin. Yolunu seç, tuzaklarını kur ve ortamı düşmanların için kabusa çevir.