Nemezis: Mysterious Journey III
Bulguları hızlıca ilişkilendirme ve soyut düşünme becerilerini test edecek şaşırtıcı ve ilgi çekici bulmacalar.
Zorlu koşullarda ve birden çok zor bölümü deneyimine uygun kılmak için sana yardımcı olacak bir dijital rehber.
Nemezis: Mysterious Journey III, Bogard ve Amia isimli iki turistin kendilerini bir sıra gizemli olayın içinde bulduğu, sayısız beyin egzersizi sunan bir bulmaca macera oyunudur. Ana karakterler birbirinden uzak düşmüş durumda ve birbirlerini bulmaları için davranışları her geçen dakika giderek garipleşen bir rehbere güvenmek zorundalar.
Burası Regilus gezegeni - baş döndürücü seviyede güzel, egzotik, çok katmanlı ve gizemli bir ekosistem. Kolonici organizasyonların ve özel kâşiflerin burası için kavga etmelerine şaşırmamalı. En nihayetinde Regilus'ta bulunan doğal kaynak ve mineral vahası uğruna savaşmak için çok küçük görüldü ve daha fazla düşmanlık yaratılmadan Teleportation Travel Agency'ler mekânı eşsiz bir turistik merkeze çevirdi.
Regilus'a uzanan yolculuklarında ana karakterler yedi farklı konumu ziyaret edecekler - her biri tamamen yeni sanatsal deneyim sunuyor. Birbirlerini bulmak için Bogard ve Amia çok farklı karmaşıklık seviyelerine sahip şaşırtıcı bulmacaları çözmek zorunda. Nemezis: Mysterious Journey III son derece oyuncu dostu bir oyun. Bu tür oyunlar ile kendi deneyimine uygun zorluk seviyesine sahip bulmaca bölümlerini seç. Ayrıca sunduğu tavsiyeler pek çok durumda hayati olabilecek bir dijital rehbere de erişimin olacak. Ancak bu rehbere güvenebileceğinden emin misin?