Kiedy Rindo zostaje zmuszony do rywalizacji w tak zwanej „grze żniwiarzy”, dochodzi do ponurego wniosku, że stawką jest jego życie.
Nie wiadomo, jak potoczy się ta historia – to ty musisz się tego dowiedzieć! Sprawdź swoje umiejętności parapsychiczne i walcz na stylowo animowanych ulicach Shibuyi.