Personalização de personagens inclusiva
Rindo comes to the grim realization that his life is on the line when he is forced to compete in the so-called "Reapers' Game."
There's no telling how this tale will unfold—but it's up to you to find out! Put your psychic prowess to the test as you duke it out on the stylishly animated streets of Shibuya.
This set provides two items selected to help you survive the deadly Reapers' Game by increasing your HP and allowing you to heal up mid-fight.