Alter Ego DLC Pack
Experiment with the Alter Ego’s of your favourite characters in Neon Abyss with the Alter Ego DLC. 10 new skins for you characters with new accompanying skills to master.
You will need to own the Loveable Rogues DLC to access 2 of the characters in the Alter Ego Pack.