Pakiet dodatków Alter Ego
Eksperymentuj z alter ego swoich ulubionych postaci w Neon Abyss z dodatkiem Alter Ego. 10 nowych skórek dla Twoich postaci wraz z nowymi umiejętnościami do opanowania.