Neon Abyss - Chrono Trap
Endless Mode: Gerçek gücünü ortaya çıkarmak için sonsuz mücadelelerin ve yeni elit canavarların üstesinden gel. Kudretli Chronos'a karşı vereceğin son savaşa doğru tehlikeli bir yolculuk! Ne kadar dayanabileceksin?
Chronos: Chrono Trap DLC'sini satın aldığında, yeni Chronos Titan ile iki farklı oyun modunda mücadele edebileceksin!
Chrono Trap macerasını başlatmak için: Barın yanındaki uçurumun kıyısında bulunan oyun modu değiştirme cihazını kullan. Erişim sağlamak için modu 'Endless Mode' olarak değiştir.