The Lovable Rogues
Want some back-up to take into Neon Abyss? Bring in the Lovable Rogues with this character pack containing two of Titan’s experiments with their own unique abilities - the katana wielding Saya and mind-bending Amir.
Add two new colorful rogues to your roster of characters, each with a unique ability to help you tackle the Abyss and bring the New Gods to their knees!
An experiment conducted by Titan Corp, Saya will bring a katana to the fight, slaying enemies in close combat with powerful sword strikes.