The Lovable Rogues
Potrzebujesz dodatkowego wsparcia w neonowej otchłani gry Neon Abyss? Sięgnij po dodatek Lovable Rogues i wykorzystaj ten zestaw postaci zawierający dwa eksperymenty korporacji Titan o unikalnych zdolnościach – wyposażoną w katanę Sayę i obdarzonego mocami psychicznymi Amira.
Będąca wynikiem eksperymentów prowadzonych w Titan Corp., uzbrojona w katanę Saya pokonuje wrogów na bliskim dystansie potężnymi cięciami swojego miecza.