Neon Blight
Dostarczaj współczesnym cyberpunkom broń i sprzęt, których potrzebują. Prowadź własny sklep z uzbrojeniem i walcz z niemal bezkresnymi szeregami przeciwników. Przekraczaj granicę Outer Border i pokonaj mnóstwo wrogów, aby zebrać elementy broni ostatecznej i osiągnąć upragniony cel.
Gdzieś tam czeka na Ciebie broń, która może całkowicie odwrócić układ sił w Eden. Czy odnajdziesz klucze do skarbca i zdobędziesz ostateczną broń?