Neon Blight
Çağın siberpunklarına ihtiyaç duydukları silahları ve ekipmanı temin et. Kendi silah dükkânını işlet, ardı arkası kesilmeyen düşman dalgalarıyla savaş ve Sınır Hattı'nı (Outer Border) ve seni hedefine ulaşmaktan alıkoyan düşmanları aşarak en güçlü silahı ele geçir.
Eden'deki tüm güç dengelerini alt üst edebilecek güçte bir silah seni bekliyor. Kasanın anahtarlarını bulup en güçlü silahı alabilir misin?