Nephelem: A Path of Vice and Virtue
Nephelem: Droga cnót i występków to gra rougelite w stylu dark fantasy, w której intensywna i przemyślana walka łączy się z rozbudowaną możliwością konfiguracji stylu gry i pięknym światem o bogatej historii.
Jesteś byłym członkiem Zakonu Nephelem, który niegdyś poprzysiągł strzec przejścia pomiędzy życiem a śmiercią, lecz teraz wiedzie spokojne życie w świecie śmiertelników. Osobista tragedia zmusi cię jednak do powrotu w zaświaty. Przemierzając świat rozdarty przez odwieczny konflikt, musisz skonfrontować się z przeszłością i odkryć tajemnicę, która ponownie cię tu sprowadziła.
Jako były wojownik Nephelem władasz potężnym i różnorodnym arsenałem, który pozwala na grę w wielu stylach. Wybierz broń główną i drugorzędną, z których każda ma własną mechanikę, oraz wyposaż się w potężne zdolności, aby obrać odpowiednią strategię przed każdą wyprawą.
Podczas podróży będziesz odblokowywać nową broń i ulepszać ją za pomocą materiałów znalezionych w zaświatach. Dzięki nim sprostasz coraz trudniejszym wyzwaniom, które poddadzą próbie twoją wytrzymałość. Siła Nephelem wzmocni twój styl walki, niezależnie od tego, czy wolisz szybkość i agresję, przemyślaną obronę czy kontrolę z dystansu.
Odkrywając zagubioną wiedzę Zakonu Nephelem, zyskasz dostęp do cnót: potężnych modyfikatorów, które mają ogromny wpływ na rozgrywkę podczas każdej wyprawy.
Jeśli jednak polegniesz w walce, twoja przygoda się nie zakończy! Dla wojownika Nephelem śmierć jest tylko niewielką przeszkodą. Użyj zgromadzonych zasobów, aby ulepszać i dostosowywać swoje możliwości – z każdą kolejną próbą odblokowuj nową broń i przedzieraj się coraz dalej w głąb zaświatów.