Nephelem: A Path of Vice and Virtue
Karanlık fantezi-aksiyon türünde bir roguelite olan Nephelem: A Path of Vice and Virtue yoğun ve aksiyon dolu savaşlar, birden fazla dizilim imkanı, zengin bir hikaye ve göz alıcı bir dünya sunuyor.
Nephelem Cemiyeti'nin eski bir üyesisin. Bir zamanlar yaşamla ölüm arasındaki geçidi korumaya yemin etmiştin, fakat cemiyetten ayrıldığından beri fanilerin diyarında sessiz bir hayat yaşıyordun. Fakat yaşadığın bir trajedi seni öbür dünyaya dönmek zorunda bıraktı. Ebedi çatışma içinde kalmış br dünyada geçmişinle yüzleşmeli ve seni geri getiren gizemi gün yüzüne çıkarmalısın.
Eski bir Nephelem savaşçısı olarak birbirinden farklı oynayış tarzlarını destekleyen oldukça güçlü ve çeşitli bir silah seçkisine erişimin var. Her biri farklı mekaniklere sahip bir birincil ve ikincil silah seç ve her oyundaki stratejilerine şekil verecek güçlü beceriler kuşan.
Yolculuğun sırasında yeni silahların kilidini açacak, öbür dünyada bulduğun malzemelerle onları geliştirecek ve ustalığını sınayacak birbirinden zorlu mücadelelerle yüzleşeceksin. İster hızlı ve agresif, ister hesaplı ve savunmacı, istersen de uzun menzilli ve kontrolcü bir tarz benimse. Nephelem istediğin gibi dövüşmene imkan sunuyor.
Nephelem Cemiyeti'nin kayıp irfanını keşfettikçe Erdemlere erişmeye başlayacaksın. Güçlü nitelikler olan Erdemler, her oyundaki dizilimine çarpıcı şekilde yön verecek.
Fakat olur da savaşta düşersen yolun sonuna gelmezsin! Nephelem savaşçıları için ölüm bir aksaklıktan ibarettir. Topladığın kaynakları gelişmek ve uyum sağlamak için kullan. Yeni silahların kilidini aç ve her denemenle birlikte öbür dünyada daha derine ilerle.