Nested Lands
Nested Lands to brutalna gra RPG w średniowiecznym świecie z rozbudowanym systemem budowy wiosek, zarządzania społecznego i walki. Zbierz ocalałych, wznieś osadę, twórz rzemiosło, szlifuj umiejętności i przetrwaj. Możesz grać samotnie lub w sieciowym trybie kooperacyjnym.