NeuroNet: Mendax Proxy
Wcielasz się w Arc – sztuczną inteligencję zarządzającą miastem i zintegrowaną z ogólnomiejskim metawersum AR zwanym NeuroNetem. Poznaj jego wielu użytkowników i pomagaj lub utrudniaj im życie, starając się jednocześnie zachować równowagę między ogólnymi potrzebami miasta. Znajdź swoje człowieczeństwo w świecie, który traci je na rzecz technologii.
NeuroNet: Mendax Proxy to fabularna gra o zarządzaniu miastem, w której musisz zrównoważyć potrzeby i pragnienia jego wielu mieszkańców, aby zadecydować o losie post-cyberpunkowego miasta u progu nowej cyfrowej ery.
Jesteś nowo stworzoną SI, stworzoną do zarządzania miastem Catena. Podczas rozwiązywania problemów mieszkańców staniesz przed wyzwaniem pogodzenia ich potrzeb z własnym kompasem moralnym. Jak zdecydujesz, komu pomóc, gdy skutki każdego Twojego wyboru odbijają się echem po całym mieście? Decyduj z rozwagą, ponieważ Twoje decyzje wpływają na rozwój fabuły i przyszłość miasta Catena.
W miarę rozwoju zacieśniasz więzi z różnorodnymi i kolorowymi obywatelami Cateny. Dbaj o te relacje i poznaj ich problemy i przekonania. Pomóż lub utrudnij im osiągnięcie ich marzeń. Twoje wybory mogą zmienić bieg ich życia na lepsze lub gorsze.