Never Alone: Foxtales
Znam inną historię. Opowiedział mi ją Panik. Było sobie dwoje przyjaciół. Jedno z nich świetnie radziło sobie w grach plemienia Inupiaq i było dobrym myśliwym. Drugie było świetnym pływakiem. Obydwoje byli dzielni. Kiedy przeprawiali się przez morze, jako wiosła do łodzi używali jedynie wierzby...
Przemierzaj otwarte morza, przepłyń przez ruiny zatopionej wioski i popłyń w górę rzeki Noatak z misją uratowania nowego przyjaciela. Będziesz potrzebować całego swojego sprytu i umiejętności obu towarzyszy, aby pokonać niebezpieczeństwa wirujących wodnych prądów, wściekłych stworzeń i ukrytych podwodnych zagrożeń wybrzeży Alaski. Tylko dzięki współpracy Nuna i Fox mogą uratować przyjaciela i pokonać niespodziewanego wroga.
Foxtales zawiera trzy nowe poziomy pełne miejsc do odkrywania, zagadek do rozwiązania i wrogów, z którymi trzeba się zmierzyć. Foxtales, opracowane we współpracy z rdzenną społecznością Alaski, przypomina nam, że z niektórymi wyzwaniami najlepiej radzić sobie wspólnie i że nawet najmniejsi z nas zasługują na szacunek.
Wyrusz w morze -- Wsiądź do swojego umiaq (kanu z foczej skóry) i wypłyń na wody wybrzeży, rzek i jezior północno-zachodniej Alaski. Wiosłuj przez fale, kry lodowe i rwące rzeki lub zanurkuj i płyń wzdłuż morskiego dna, przemierzając tajemnicze jaskinie i zatopioną wioskę.
Skorzystaj z pomocy duchów i swojego towarzysza -- Odkryj duchowych pomocników, którzy na Twój rozkaz mogą zmienić bieg prądów. Wcielaj się na zmianę w Nunę i Foxa w trybie dla jednego gracza lub zagraj ze znajomym w trybie lokalnej współpracy.
Poznaj kulturę rdzennych mieszkańców Alaski -- Foxtales zawiera pięć nowych, możliwych do odblokowania filmów o tematyce kulturowej, w których występują członkowie rdzennej społeczności Alaski – w tym rodzina Williego Panika Goodwina seniora, gawędziarza, którego opowieść o „Dwóch braciach z wybrzeża“ („The Two Coastal Brothers“) stała się inspiracją dla gry.