Never Alone: Foxtales
Bir hikâye daha biliyorum. Bunu Panik'ten duymuştum. İki arkadaş varmış. Birisi İnyupik oyunlarında iyi bir dövüşçü ve iyi bir avcıymış. Birisi de iyi bir yüzücüymüş. Bu iki arkadaş çok cesurmuş. Ne zaman denizi geçseler, kayık kürekleri olarak sadece söğüt kullanırlarmış...
Kuzey Kutbu'na bahar geldi ve 2014'ün ödüllü bağımsız hiti Never Alone (Kisima Ingitchuna) oyununun ilk genişletmesi Never Alone: Foxtales ile Nuna ve Fox geri döndü.
Açık denizlerde seyahat et, batık bir köyün kalıntıları arasında yüz ve yeni bir arkadaşı kurtarma görevinde Noatak Nehri'nde kürek çek. Alaska kıyılarının dönen akıntılarının tehlikelerinden, vahşi yaratıklarından ve gizli su altı tehlikelerinden kurtulmak için zekânın tüm kıvraklığına ve her iki yoldaşının da becerilerine ihtiyacın olacak. Nuna ve Fox ancak birlikte çalışarak arkadaşlarını kurtarabilir ve beklenmedik bir düşmanı yenebilirler.
Foxtales; keşfedilecek ortamlar, çözülecek bulmacalar ve yüzleşilecek düşmanlarla dolu üç yeni bölüm sunuyor. Alaska Yerli topluluğu ile ortaklaşa geliştirilen Foxtales, bize bazı zorlukların üstesinden en iyi birlikte gelinebileceğini ve aramızdaki en küçük bireyin bile saygıyı hak ettiğini hatırlatıyor.
Denizlere açıl -- Umiaq'ına (fok derisinden bir kano) tırman ve Kuzeybatı Alaska'nın kıyılarının, nehirlerinin ve göllerinin sularına açıl. Dalgalar, buz kütleleri ve akarsular arasında kürek çek veya su altında dalış yap ve deniz tabanında, gizemli mağaralarda ve batık bir köyde yolculuğa çık.
Ruhların ve yoldaşının yardımını iste -- Akıntıların güzergâhını senin istediğin şekilde değiştirebilecek yardımcı ruhları keşfet. Tek oyuncu modunda Nuna ve Fox arasında geçiş yap veya yerel eşli modunda bir arkadaşınla oyna.
Alaska Yerli kültürünü keşfet -- Foxtales, "The Two Coastal Brothers" hikâyesiyle oyuna ilham veren hikâye anlatıcısı Willie Panik Goodwin, Sr.'nin ailesi de dâhil olmak üzere Alaska Yerli topluluğunun üyelerinin yer aldığı beş yeni açılabilir Cultural Insight (Kültür Anlatısı) videosu içeriyor.