Never Synth
NeverSynth is a 3rd person game that is a rhythm driving simulator. This game is a dynamic action game in which you have to drive a car to rhythmic music and collect beats. The more beats you collect, the more game points you earn.
Immerse yourself in the amazing world of retro wave and synth wave. Driving on an endless highway between skyscrapers and bright sunset will take you to the electronic past.
At your disposal are several picturesque locations and fast cars. All you need is to turn on the music and enjoy the process.
Upload your own music or use pre-made ones. The main thing is not to miss the beats that will be generated during your ride. The better your reaction, the faster you earn for a new car!