1000 Neverwinter Zen & 15 Mount/Companion Upgrade
Get into the holiday spirit with our limited time Zen Deals! Now through January 6th, 2022, you’ll get extra rewards with every Zen pack you buy (rewards vary with each pack).
The Mount/Companion Upgrade Tokens can be claimed from the Reward Claims Agent in Protector’s Enclave, or through the Claim Valuables option in the in-game Home Page. They are found on the Promo tab.
The bundle of Mount/Companion Upgrade Tokens can be claimed once per purchase, and are bound to the character who claimed them. To ensure immediate availability after purchase, you may return to the Character Select screen and log back in.